Alla inlägg den 2 juni 2008

Av gospellina - 2 juni 2008 13:33

Jag har gjort i ordning våra balkonglådor nu så nu är det så fint med alla blommor och blad där.Satte isbegonier och hänglobelior ihop.Tycker det blir så fint när de lobeliona blommar.

Visserligen så är balkongen väldgt lite och smal, men det är inte ofta vi sitter på balkongen på dagtid.Eftersom vi jobbar då och sedan är det JÄTTEVARMT där och det skönare och svalare på kvällen och sitta där och njuta av fågelsång och en kopp kaffe.

Har tagit bort balkongkonsolerna från väggen och hängde på balkongräcket.

Fixade det med min alldeles egen skruvdragare som jag fick i Växjö.Jag är stolt över mej själv att jag lyckades göra detta.



Av gospellina - 2 juni 2008 09:15

Idag så är det lika varmt och skönt ute.Jag vet för jag har redan varit ute.

Skulle träffa min arbetsgivare kl 8.00, men tror ni att han dök upp! Nä, det gjorde han inte.Där stod jag och väntade och väntade....tills slut så åkte jag hem igen.Har nu skrivit ett mail till honom angående detta.Blir så trött på sånt här.Varför ska vi arbetslösa finna oss i detta?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards