Alla inlägg den 8 maj 2008

Av gospellina - 8 maj 2008 14:06


Vaknade kl 9 imorse av att jag fick solen rakt i ögonen. Men jag klagar inte på solen eller det sköna vädret som vi har just nu.Tycker det är helt underbart....


Har inte haft något speciellt att "göra" under denna dagen...Jag vet ju att jag måste ta tag i mitt liv, min arbetssituation om inte annat.

Arbetsgivare idag är inte lätta att få tag i när man ringer och vill tala med dem...Blir så trött och arg på sånt....Jag får inte ställa krav på dem, men de få ställa krav på mej.Vilket samhälle och värld vi lever i!Tycker att det är sådana nochalans från en del arbetsgivare som jag har kontaktat att man bara inte ringer de mera....man har ju lite stolhet kvar i kroppen.

Försökte åtminstone få tag i 1 arbetsgivare igår, men han satt i "möte" sades det...men man vet ju vad det är för "möte" de är på...

att de inte säger att de dricker kaffe istället.Varför är det så farligt och säga sanningen? Det kanske är bättre med en lögn?

Om nu denna arbetsgivaren som jag har försökt kontakta,först kontaktade mej på mobilen men sedan inte hörde av sig.Varför? Men vill man ha ett "jobb" så är det väl upp till arbetstagaren att kontakta arbetsgivaren....så säger de på af i alla fall...och de har ju alltid " rätt".Eller?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards