Alla inlägg den 30 maj 2008

Av gospellina - 30 maj 2008 23:49

Nu är det snart midnatt och jag sitter här och skriver dagens sista inlägg innan det blir lördag.Sambon sover redan så sött så jag sitter här och skriver lite innan det är dax för mej att krypa ner i sängen.Känner mig inte trött ännu.Men det kommer väl snart.

Min sambo, jag och svärmor har vart och handlat ikväll i en av våra stormarknader.Jag fick ett par fina skor av henne.Man fick ta 3 och betala för 2.Det har vart en sån underbar dag idag med molnfri himmel.Det ska bli ännu varmare imorgon.

Av gospellina - 30 maj 2008 11:42

Äntligen så fick jag tag i min arbetsgivare.Mailade honom och fick svar meddesamma.Jag skrev till honom att det blev inget möte och att han hade glömt att jag skulle komma i måndags.Så på måndag kl 8.00 ska jag vara där.Hoppas bara att han nu kommer.Som sagt det vet man ju inte.

Har vart på balkongen på förmiddagen och satt om en del blommor.

Ja, jag vet att det är sent att göra det nu.

Men när ska man ha tid att göra det?

Jag hittade en sån fin bild på bokskog.Titta och njut.


Av gospellina - 30 maj 2008 11:26

så hade jag namnsdag, förväntade mej inga presenter direkt men lite uppmuntran kan ju aldrig skada.Fick i alla fall ett sms fråm min syster + ett lång telefonsamtal från henne.Pratade även med deras lille son.Han kallar mej för "ljum" det är så kul att höra alla de olika orden som betyder något helt annat.Som t e x  "aschla" det är motorcyckel.Hur han nu får ihop det?Min sambo kom hem efter jobbet och då fick jag lite lotter av honom, fast han inte hade behövt köpa något.Hans konto är väldigt tomt just nu, så jag sa att det inte behövdes köpa något till mej.Ett grattis hade räckt.

Svärmor var på kaffe på kvällen och vi hade trevligt tillsammans.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards