Alla inlägg den 19 maj 2008

Av gospellina - 19 maj 2008 14:10

Denna dag så har jag varit på arbetsintervjuv i Växjö.Var lite smått nervös, man vet ju aldrig vad det kommer för frågor.Visserligen så har jag träffat han som skulle vara på intevjuvn innan...frågan var ifall han kände igen mej.Och det gjorde han.Eftersom vi hade träffats innan så behövde jag inte vara där så länge.Tog nog inte mer än 10 minuter skulle jag tro.Om jag

fick jobbet?Jo då...

Ska bli så kul att äntligen få något att göra..Hoppas bara att man trivs med det.Vad jag ska göra? Jo sitta på en säljavdelning och sälja Omega 3 till kunder.Kanske inte låter som världens bästa jobb men det är ett jobb i alla fall.Man tjänar pengar på det...det är huvudsaken..De pengar jag har nu är nästa bara "fickpengar" räcker inte långt alls.


Mitt protokoll till vår förening har jag också hunnit med att skriva idag....men det var visst inte helt okey.Hade glömt och skriva efternamn...vilka petiteser....Men det är åtgärdat nu i alla fall.

Jag ska lämna det ifrån mej så får jag se ifall det godkännes denna gång.

Man vet aldrig.


En mulen och grå dag och regnet hänger i luften och inte mer än ca 12 grader ute...Kan man kalla detta vår? Det är nu det ska vara så varmt och skönt ute och åtminstone 18-19 grader.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards